Moje ciało jest fit!

Moje ciało jest fit!
Im wyższa temperatura na dworze, tym szybciej ze sklepowych półek znikają zdrowe i lekkie produkty spożywcze a z działów z kosmetykami środki antycelluitowe czy balsamy ujędrniające. Wszystko przez panie, które właśnie teraz w szczególny sposób zaczynają dbać o własną sylwetkę. Wiele z nich zastanawia się jak przygotować się na wakacje... i zaraz potem rusza na wielkie zakupy.

- Nie wystarczy tylko myśleć, że chciałoby się wyglądać lepiej. Trzeba wreszcie zacząć działać – mówi 29-letnia Weronika i już po chwili buszuje przy półce z płatkami śniadaniowymi. A tam? Niespodzianka. Okazuje się, że producent płatków śniadaniowych Nestlé Fitness postanowił ułatwić zadanie paniom i przygotował dla nich specjalną pomoc.
- Właśnie z myślą o kobietach, które chcą przygotować swoją linię na nadejście lata, została przygotowana promocja ”Program 14 dni”. Jest to kontynuacja, cieszącej się dużym zainteresowaniem konsumentek, akcji z zeszłego roku – mówi Monika Kłosińska z CPP, Toruń-Pacific Sp. z o.o. Idea programu jest bardzo prosta.

14 dni… i podkreślisz linię na lato!

- Wystarczy przez 14 dni zastępować śniadanie i jeden inny posiłek płatkami śniadaniowymi Nestlé Fitness lub Nestlé Fitness & Fruits, lub Nestlé Fitness & Yoghurt by podkreślić linię na lato
– wyjaśnia Monika Kłosińska. W tym roku konsumentki otrzymają dodatkowe wsparcie w postaci prywatnego Trenera Nestlé Fitness. To specjalna, przygotowana przez profesjonalistów aplikacja, dzięki której konsumentki mają możliwość ćwiczyć ze swoim własnym trenerem fitness, według swojego indywidualnego planu ćwiczeń, który będzie dostosowany do ich potrzeb i możliwości. Z planu można korzystać poprzez telefon komórkowy lub stronę internetową www.nestle-fitness.com/trainer, dzięki nadrukowanym w paczkach promocyjnych kodom dostępu. Wraz z pierwszym kodem promocyjnym konsumentka otrzymuje swoje indywidualne konto - w przypadku korzystania z aplikacji poprzez Internet - lub wysyłając sms’a pobiera aplikację na swój telefon komórkowy. Przed rozpoczęciem treningu z Trenerem Nestlé Fitness, każda z konsumentek jest proszona o odpowiedź na specjalnie przygotowaną listę pytań. Udzielone odpowiedzi pozwalają ustalić aktualną kondycję, preferencje oraz zakładane cele, które chce osiągnąć konsumentka.

Ćwiczenia z komórki i komputera

Na podstawie tego przygotowywany jest indywidualny plan treningu, dostosowany do potrzeb i oczekiwań konsumentki. Dodatkowo każdy kolejny kod promocyjny umożliwia rozszerzenie planu treningowego o inny rodzaj ćwiczeń. Plan podstawowy – dostępny z pierwszym kodem promocyjnym. Plany uzupełniające: joga, BPU (biodra, pośladki, uda), ćwiczenia, które można wykonywać przy biurku, w trakcie codziennych aktywności – trzy plany dostępne wraz z każdym kolejnym kodem promocyjnym. Po zakupie kolejnych opakowań promocyjnych konsumentka będzie miała możliwość korzystania z czterech rodzajów treningu, który akurat danego dnia będzie miała ochotę wykonywać lub zachęcić koleżankę do promocji, przesyłając jej kod promocyjny. Program może zacząć realizować dosłownie każdy. Wystarczy tylko kupić promocyjne opakowanie płatków, odszukać w nim unikatowy kod promocyjny i postępować zgodnie z załączonymi instrukcjami.
Dla Promocji Program 14 Dni i Trener Nestlé Fitness został przygotowany 20-sekundowy spot reklamowy, który będzie emitowany w TVP1, TVP 2, Polsat, TVN, TVN Style oraz kanałach AT Media. Zawsze można skorzystać z promocji modelowanie nosa kwasem hialuronowym w przypadku gdy nie można w inny sposób zmienić kształtu nosa. Telewizyjna kampania reklamowa rozpocznie się 20 maja br. W tym samym dniu rozpocznie się także kampania on-line, która będzie uzupełnieniem kampanii telewizyjnej. Działania w Internecie będą miały miejsce na największych portalach, takich jak: Onet, wp.pl., O2, Interia, Gazeta.pl oraz kobiecych vortalach tematycznych.

Surfuj i ćwicz

Wspomagać swoje klientki w dążeniu do perfekcji zamierza również Nivea. Na dobry początek na półki trafiają nowości - żel i plastry Good-Bye Cellulite oraz balsamy brązująco-ujędrniające Summer Beauty (do jasnej i do ciemnej karnacji). W asortymencie są również balsamy ujędrniające z koenzymem Q10Plus. Oprócz kampanii reklamowej prezentującej nowości (TV, prasa, outdoor, radio) stworzony został portal internetowy.
- Internautki nie tylko znajdą tam informację, jak skutecznie walczyć z cellulitem stosując dietę, ćwiczenia, zabiegi, masaż, licznik kalorii ale również mogą podzielić się swoimi doświadczeniami, wymienić opiniami, opowiedzieć o sobie i generalnie porozmawiać na każdy temat w tym oczywiście również, jak przygotować się do lata – mówi Joanna Gruszczyńska, Trade Marketing Manager w Nivea Polska SA. Przygotowana przez Nivea strona jest bardzo użyteczna. Nie dość, że dzięki uczestnictwu w programie można wygrywać nagrody to dodatkowo można też korzystać z wielu pożytecznych funkcjonalności.
Jest tutaj np. specjalny kalkulator kalorii, dzięki któremu przygotujemy sobie dietę i dowiemy się co możemy zjeść i w jakich ilościach by nie odczuły tego zbytnio nasze biodra. Na stronie znajdziemy też opisy ćwiczeń, dzięki którym nasza sylwetka się poprawi, jak również opis działania poszczególnych kosmetyków wspierających nas w walce o zdrowy i piękny wygląd.

Promowany: 


Komentarze